Tαυτόχρονα συναισθήματα = Aπόλυτη ευτυχία

Ο φωτισμός χαμηλός και ατμοσφαιρικός. Αλλά όσο χρειάζεται για να μην κρύβεσαι στις σκιές. Θα μπορούσες να πεις ότι και όλα τα φώτα ήταν ανοιχτά. Αλλά δεν είχε διαφορά για εμένα. Φως και σκοτάδι ήταν ένα. Περίεργο να το εξηγήσω αλήθεια. Δεν νομίζω ότι το έχω ξανανιώσει. Αυτό. Που όλα τα φώτα είναι ανοιχτά αλλά που δεν σε νοιάζει. Δεν σου κάνει διαφορά.

Στο τραπέζι κεριά. Τρεμοπαίζει η φλόγα τους αλλά δεν σβήνουν. Συμπληρώνουν το σκηνικό. Διακριτικά. Δεν είναι ρομαντικό ακριβώς. Απλά προσδίδει μία νότα, ατμοσφαιρική και αυτή, θα ‘λεγες.

Στο βάθος παίζει μουσική από το ραδιόφωνο. Η ένταση όσο χρειάζεται. Τόσο ψηλά, όσο χρειάζεται για να χάνεσαι στις μελωδίες, χωρίς να χάνεσαι στις σκέψεις σου αλλά και τόσο χαμηλά, ώστε να ακούω τη φωνή σου, όπως μου ψιθυρίζεις στο αυτί ή όπως σου μιλάω καθώς σε φιλάω. Οι επιλογές σταθερά ιδανικές για τη στιγμή. Λες και έπαιζαν με συγκεκριμένο playlist που είχαμε δώσει από πριν.

Τα μαξιλάρια όλα στο πάτωμα. Τα ρούχα μας επίσης. Όλα ανακατεμένα τόσο γλυκά και τόσο απότομα. Μου αρέσει αυτή η ακαταστασία ολόγυρα μας. Προδίδει το πάθος, τη στιγμή που θέλεις να γίνεις ένα με τον άλλο και δεν μπορείς άλλο να περιμένεις. Ούτε ένα δευτερόλεπτο.

Με φιλάς και με παίρνεις μαζί σου. Κάπου αλλού. Κάπου μακριά. Ίσως κάπου που δεν έχω ξαναπάει. Μου φαίνεται γνωστό το μέρος, αλλά, όχι, στάσου. Δεν είναι το ίδιο. Είναι ένα καινούριο νησί. Και εσύ εξερευνάς το δικό μου νησί. Και ο καναπές έχει γίνει μια σχεδία. Πλέουμε μεσοπέλαγα και, αλήθεια, δεν με νοιάζει και αν πνιγούμε αυτή ακριβώς τη στιγμή.

Δυο κορμιά, στη μέση του απέραντου ωκεανού. Τυλιγμένα από φως και αρμύρα. Δεν υπάρχει καμιά στεριά για να πιαστώ και εσύ με παρασύρεις ακόμα πιο βαθιά. Η ανάσα μου κόβεται και όμως αισθάνομαι πιο ζωντανή από ποτέ. Πιάνομαι από επάνω σου και εσύ με σφίγγεις πιο πολύ.

Και κάπου εκεί στη μέση του ωκεανού ξαναβρήκα τον εαυτό μου. Έγινα ξανά ο άνθρωπος που νόμιζα πως είχα χάσει.

Λίγο μείναμε σε αυτό το νησί, αλλά ήταν οι πιο ωραίες μέρες που είχαμε ποτέ περάσει.

Δε ξέρω να σου πω, αν με ρωτάς, πως πάει η ιστορία παρακάτω. Περιμένω και εγώ να δω τη συνέχεια. Δεν με νοιάζει και με νοιάζει ταυτόχρονα το ίδιο πολύ.

Ξυπνάς μέσα στη νύχτα. Είναι δίπλα σου. Κοιτάς κλεφτά. Πάντα φοβάμαι ότι όταν κοιτάω τον Άλλο καθώς κοιμάται, θα ανοίξει τα μάτια του και θα με δει. Ποτέ όμως δε γίνεται αυτό. Κοιτάω το ταβάνι. Χαμογελάω. Είμαι ευτυχισμένη. Γυρνάς μέσα στη νύχτα και με αγκαλιάζεις. Χαμογελάω. Σφίγγω το κορμί μου πάνω σου. Να σε νιώσω. Γυρνάω μέσα στη νύχτα και σε αγκαλιάζω. Σφίγγεις το κορμί σου πάνω μου. Δεν ξέρω αν χαμογελάς.

Μας πήρε ο ύπνος και εμείς γελούσαμε. Ακόμα. Σαν μικρά παιδιά. Ανυπομονούσα να ξυπνήσω το πρωί. Καλημέρα. Φιλί. Χαμόγελο. Αγκαλιά. Όλα τόσο ρυθμικά. Και μετά η μυρωδιά του καφέ, οι πρώτες ακτίνες του ήλιου. Τι να πρωτοκοιτάξω? Τον ήλιο που ανατέλλει ή εσένα που ντύνεσαι?

Είναι ευτυχία και είναι τόσο έντονη. Και όλα να ρέουν τόσο φυσικά. Σαν να περίμεναν από χρόνια να συμβούν και έγιναν την πιο κατάλληλη στιγμή. Απλά, φυσικά και όμορφα. Και δεν ξέρω εάν πρέπει να το φωνάξω σε όλον τον κόσμο ή αν πρέπει να το κρύψω από αυτιά και μάτια που θα το φθονήσουν. Ατελείωτη ενέργεια από τη μία και μια γλυκιά εξάντληση από την άλλη. Αλλά αισθάνεσαι πως δεν υπάρχουν όρια και απολαμβάνεις το σήμερα. Δυνατά. Δεν τολμώ να σκεφτώ το αύριο. Δεν ξέρω εάν θα έρθει ποτέ.

Το εδώ, το τώρα που είναι αληθινό. Αυτή η στιγμή που με κοιτάς και εσύ. Που με φιλάς. Που με ακουμπάς. Σε ένα άλλο παράλληλο χωροχρόνο που δεν υπάρχει αύριο. Μόνο το τώρα. Και η ευτυχία. Για το γνωστό και το άγνωστο ταυτόχρονα.

Εάν όλα αυτά είναι όλα όσα πρόκειται να έχουν συμβεί, είμαι ευχαριστημένη.

Leave a Reply

